BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Dulu aku tidak pernah sedar betapa hidup ini sungguh bermakna...

Tuesday, September 4, 2012

akan di kenang nie~


Masuk sudah sem3 ni..banyaknya stdent baru yg bru dftar..huhu aku dah jdi senior ler..hehe..diatas kesabaran ni jg la mampu jg ku lalui semua halangan..mempunyai ketua unit yg memahami dan sporting gila mmg best..aku dgn kwn2 seunit gelar dia Boss haha..Boss yg sempoi n lucu..sebelum minggu suai mesra ni mula slalu aku dgn kwn2 merungut dpt ketua yg kununnya pada 1st sight adalah sombong gitu..akhirnya kmi dah slh menilai c Boss..hehe..dpt unit ni mmg xkan lapar punya..yg best lg x bnyak keja nak buat..x menyesal aku ikut program ni..bnyk kenalan baru yg brguna dimasa akan dtg hehe..anyway want to say thanks alot to Boss sbb dah jaga kmi dgn jayanya..

~bak kata abang siswa.. kau cool saja.. kekalkan momentum kebahagiaan~

p/s: ladang kongsi jgn dilupakan.. :(

0 kini temui cinta: