BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Dulu aku tidak pernah sedar betapa hidup ini sungguh bermakna...

Sunday, September 16, 2012

Budak Aqua jual ikan da~

Ini ikan yang aku nak jual..sizenya~ 1inch, dan 1/2 inch..ini ikan tilapia merah namanya.. :) so cute..




 Disinilah tempat aku bertungkus lumus feeding ikan kesayanganku nie semua..hope for the best.. :)


Ikan oh ikan kenapa engkau comel?
Macam mana aku tak comel, tuan saya pun comel juga..

haha inilah dia kalau sudah namanya kos Aquaculture~ hehe setiap hari ikan saja..pegi mana2 pun asyik teringatkan ikan..macam mana mau lupa? sudah hidup ni tentang ikan ja..haha..apa pun ladang kongsi kali ni mesti mau dapat banyak pendapatan..jum jual ikan.. jadi sesiapa yang berminat tu boleh hubungi sy d blog ini juga.. :) selamat berurus niaga.. :)

p/s : mula berniaga nie~

0 kini temui cinta: